woensdag 23 januari 2013

Zwaantjes!

Bij StraightGrain zag ik dit prachtig jurkje met dierenprint. Zoiets wilde ik ook! Dit stofje vond ik op Etsy maar ondertussen is het ook de koop bij bambiblauw (of is dat al uitverkocht?). Zie ook hier voor een heel mooi hemdje van dezelfde stof. 

Het patroon (the geranium dress) komt van hier. Omdat ik dat eerst eens wilde proberen voordat ik in de zwanenstof knipte, maakte ik een variatie voor Astrid in iets dat ik nog had liggen. Ik besloot in het zwanenkleed een rits te gebruiken, i.p.v. de knopen zoals het patroon aangeeft. Ik hou van de mouwen en de plooien vooraan. In de zijkant zitten onzichtbare zakken. Het patroon heeeft nog meer variaties, dus het zal hier zeker nog wel eens passeren. 



















13 opmerkingen:

  1. jaloers heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooie
    ik zag de stof bij bambiblauw ging nog even wachten naar ik zal maar van gedachten veranderen ooo' zo mooie jurkje ze staat er mooi mee
    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!!
    Ik heb de zwaantjes ook! Maar ik vind de blokjes zo waar nog mooier!
    Het patroontje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was niet onmiddellijk fan van het stofje, maar als ik dit jurkje zie, ik heb me bedacht! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Mijn eerste Geranium dress is vanavond normaal gezien af :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die zwaantjes ook zo mooi !!! Maar ik kan geen van mijn zonen overtuigen om ook zo'n hemdje voor hen te maken :-(
    Ik ben helemaal fan van die plooitjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, ik ben echt fan van uw kleedjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zooo mooi! Ik vind jouw versie van het jurkje ook echt veel beter dan dat van Rae eigenlijk. Nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Héééél mooi!
    Het zwanenstofje is prachtig he, ik heb het ook gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeer mooi. Ik denk dat we dat stofje de komende weken nog veel gaan zien passeren.
    Heel mooi patroontje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen