woensdag 1 mei 2013

Anna met kraagje


Ik ging eens experimenteren. Als basis gebruikte ik nog eens het patroon Anna van CoupCoup. Om te beginnen knipte ik er een kraag aan, geleerd van Straight-Grain, vervolgens voegde ik in de rok plooien toe (i.p.v. rimpels) en naaide in de rug een rits (i.p.v. knopen). Zo is het iets heel anders geworden. De stof kocht ik eens in Londen bij Beyond Fabrics.









 Voor Hannah maakte ik nog eens een cirkelrokje, want zwieren is zo fijn. De stof vond ik bij Vermiljoen. 





De glitterzilveren biais koos Hannah zelf. Op de foto zie je het niet goed, maar hij glittert echt :-)

En o dat zeilen, ik krijg er spontaan zin in.


7 opmerkingen:

  1. Ohhh, dat jurkje is zooo mooi! ♥ dat kraagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kraagje zal ik onthouden, echt mooi op deze rode stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geslaagd kraagje op een mooie jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt een schattig geheel met dat mooie witte kraagje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op de paspop was het kleedje al prachtig, en Astrid staat er zo mooi mee! Het rokdeel valt echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen