vrijdag 10 mei 2013

Een libel met riet maakt de zomer nog niet.


Dat Hannahtje haar kleerkast begint al goed vol te zitten. En toch, ik kon het niet laten er nog een jurkje aan toe te voegen. Ik kocht kleine vierkante meter katoen met libellen en riet via een webshop op Etsy


Voor het patroon koos ik een simpel model, een mengeling van de patroontjes die ik al eerder gebruikte. Zo komt de stof het beste tot z'n recht. 




Eronder nog een voering van zeer lichte katoen. Zo blijven de beentjes warm tijdens de frissere momenten van de lente. 



7 opmerkingen:

  1. Ik had net hetzelfde idee en kocht een tijdje geleden hetzelfde stofje!
    :)
    Leuk om het nu al eens in de realiteit te zien.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar vond je die hele dunne katoen? Zoek die al n tijdje.

    En lisdoddes... Ik tekende dat vroeger zo graag...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die dunne katoen haalde ik bij Maison Dorée in Wilrijk. Ik denk dat ze het in de meeste standaard stoffenwinkels wel hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aha....dus wij zijn van dezelfde contreien!
      :)

      Verwijderen