woensdag 17 juli 2013

A future rock star

Ik maakte hier een topje waarvoor ik me baseerde op het patroon Zephyr van Figgy's Patterns.

De opening verplaatste ik naar achteren en daarbij gebruikte ik een rits in plaats van knopen.
Onderaan voegde ik een strook gerimpelde stof toe.




Eronder een legging van dikke jersey met kant.

't Zou me niet verbazen als dat Astridje later rockster wordt. Zo'n temperament!
En zoals een echte rockster, laat ze zich graag bedienen :-)

Een rockster hangt ook graag uit het raam. 


 Not too many pictures, lady!


Och, al dat applaus, you're too kind.


De jersey kocht ik afgelopen winter bij Workshop Leuven.
De gele stof komt van Hawthorne Threads.

1 opmerking:

  1. Hahaha, ik zie het al hélemaal voor me... Leuk topje heb je gemaakt. De kleur is super!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen