vrijdag 17 januari 2014

Eenvoudig in tricot


Hier maakte ik nog eens een SVDHZ-kaptrui. Ik gebruikte een wat dikkere rozige-katoenen tricot voor de buitenkant en een soepele, gladde grijze viscose-tricot voor de binnenkant, dat glijd gemakkelijk over de onderkleding. De kap voerde ik met een nep-schaapke. 


Voor Charlotte maakte ik een simpel wit t-shirtje van tricot
Om het wat op te vrolijken kwamen we tijdens mijn naaiclubke op het idee om de flockfolie van de ene naar de andere te laten overlopen. Ik knipte deze niet me de hand maar maakte dankbaar gebruik van een Silhouette Cameo. Detje, bedankt hiervoor!









15 opmerkingen:

  1. Mooi!
    Nu moet ge er wel altijd op toezien dat ze in de juiste volgorde naast elkaar staan .....;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht al: wat een snijwerk. Gelukkig verlichtte de Cameo de arbeid :-) Heel tof, die blaasbloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe leuk is dat! Dat die blaasbloem doorloopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MOHOW! Dag Charlotte Dewart! Ik verschiet me een bult, zit ik te surfen op mon depot, klik ik door op jouw blog en zie ik de dochter van mijn man zijn nicht (volgen jullie nog? ;-)
    Zwaai zwaai! Liefs, Sofie (dewereldvansofiew.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi!! Zo'n silhouette cutter ziet er echt wel een hebbeding uit!

    BeantwoordenVerwijderen