donderdag 23 januari 2014

Fast-sewing

Tegenwoordig ben ik nogal into fast sewing. Geen tijd voor grootse naai-projecten, het mag vooruit gaan. Dit t-shirtje was een van die snelle projectjes. De hals zoomde ik gewoon om met een zigzag-steek en hetzelfde deed ik bij de zoom aan mouw- en onderkant. Normaal gebruik ik voor dat soort dingen een tweelingnaald en ik was dan ook aangenaam verrast dat dit eigenlijk ook prima kan.

De gouden glitter-flockfolie vond ik bij de plaatselijke knutselwinkel.




En dan was er nog een tweede t-shirtje dat ons model mocht aantrekken. Dit was wel iets minder fast, maar toch nog fast genoeg. Ik knipte bij de schouders van dit patroon een stuk doormidden en gebruikte daarvoor een andere (jersey)stof. De hals werkte ik hier met een halsboord af, in hetzelfde zwart als de rest van het t-shirt.


En na deze twee t-shirtjes voor Elias gemaakt te hebben weet ik het zeker: naaien voor jongens is eigenlijk ook best leuk :-)

8 opmerkingen:

  1. keitof, hoeft niet meer te zijn...en dan daar nog een een schoon snoetje bij, plaatje is compleet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar heb je die gouden flox folie gevonden? Is die zacht. het is geen flex folie hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waar heb je die gouden flox folie gevonden? Is die zacht. het is geen flex folie hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waar heb je die gouden flox folie gevonden? Is die zacht. het is geen flex folie hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waar heb je die gouden flox folie gevonden? Is die zacht. het is geen flex folie hé?

    BeantwoordenVerwijderen