zondag 6 juli 2014

Round Lemon

Een smok-jurkje, dat wilde ik al lang eens maken, maar zoals dat dan gaat, het kwam er maar niet van....Totdat ik het bij Marte zag passeren (ik las op haar blog dat ze er binnenkort een patroon van gaat lanceren, go Marte!) en ik weer dubbel en dik geïnspireerd werd. Blogland, I love it!

Eigenlijk was het te koud vandaag, voor zo'n zomers jurkje. Dikke wolken, veel regen....da's meer weer voor een lange broek en dikke vest. Maar Hannah wilde heel graag poseren in dit kleedje.

Het stofje dat ik gebruikte is ideaal voor smokken. Lekker luchtig en makkelijk te hanteren.





 

9 opmerkingen:

  1. Content dat ik dat stofje kocht als ik dat hier zo zie! Smocken, binnen een paar weken begin ik eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mieke, dat smocken moeten wij toch ook onder de knie krijgen hé! En inderdaad, wat een schoon jurkje...

      Verwijderen
  2. Heel mooi! Helaas lukt het maar niet om te smocken met mijn naaimachine...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Volgende week wordt het alweer mooi weer!
    Smocken, daar heb ik een drietal jaar geleden een ontstoken duimgewricht aan over gehouden .... sindsdien niet meer gedaan ... maar het begint toch weer te kriebelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen