woensdag 20 augustus 2014

Back to School

Gedaan met zomerjurkjes (niet dat we dat hier in België überhaupt veel hebben kunnen dragen -zucht ;-), 't is tijd voor schoolkleding!

De school van onze kinderen is zo'n school waar ze zich vuil mogen maken tijdens de speeltijd. Zand, modder, plassen, ... En daar moet de kledij wel wat op afgestemd zijn. Geen teer gerief dus, maar stoffen die makkelijk te wassen zijn en die tegen een stootje (trekje, duwtje,...) kunnen.


 Ik had het een beetje moeilijk met de paspel op dat ronde stuk....maar haar ogen maken veel goed :-)
Verder een fijn patroontje dat goed uitgelegd is. Met zakken in de zijnaad om allerlei schatten in te verzamelen.



Het patroontje is van Oliver and S.
Stofje: hier. 

De fotoshoot voor onze webshop was weer heel leuk. Ik geniet zo van de creativiteit en de gezelligheid die er dan in de lucht hangt. Bedankt Frieda, Katrin, Line, Roos, Astrid en Hannah!



















8 opmerkingen:

  1. Ik spendeerde mijn kleutertijd in een soortgelijke school, en heb mij sindsdien nooit meer verbeterd. Hoera voor buitenspelen! En voor de perfecte mix tussen 'mooi' en 'makkelijk'!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan weet ik wat mij te wachten staat als ze groot zijn ;-)

      Verwijderen
  2. Oooh, ik vind dat een supermooi jurkje! Stof en paspel en model. En die oogjes, je zou voor minder smelten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Do you happen to have a Flickr account? If you do, I was hoping that you would add a photo of your Playdate Dress to the Oliver + S Flickr group: https://www.flickr.com/groups/oliverands where I'm sure everyone there would love to see it. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Great idea! I don't have a Flickr account yet, but I'm planing to make one :-)

      Verwijderen
  4. Top! Ik hou van de combi geel-grijs, ideaal voor de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super super mooi!!! Jij hebt een neus voor mooie stofjes... (En dat is dan weer gevaarlijk voor mijn portemonnee) :-)

    BeantwoordenVerwijderen