dinsdag 18 november 2014

Feest

In oktober reden wij met de auto naar Nijmegen om feest te vieren.



Er was een plechtigheid, een receptie, muziek, vuur, eten, drank en vooral: veel gezelligheid.

Voor het jurkje van Hannah liet ik me inspireren door iets dat ik eens bij COS had zien hangen. Zwier vanonder, aangeknipte mouw vanboven, knoopjes in de rug. 


Voor Astrid maakte ik nog eens een jurkje uit SVDHZ-1 met uitgeschuinde rok.
Het voor- en achterpand knipte ik door om zo een ander stofje te kunnen gebruiken. Dat ander stofje was zilverkleurig en voelt nogal ongewoon, wat papier/plastiek-achtig. Aan de binnenkant gebruikte ik een lichte voering, zodat het gewone katoentje toch nog een beetje warmer werd.


Na het feest sliepen Stijn en ik in een heerlijk hotel en de volgende dag liepen we nog wat heen en weer in de stad waar we student waren, om uiteindelijk met een tevreden gevoel weer richting Antwerpen te gaan.

Stof:
Birds Black
Katoen Grijs
Voering Ecru
(de zilverkleurige stof is uitverkocht)







6 opmerkingen:

  1. Zag er leuk uit! Twee mooie jurkjes! Wat zijn ze verschillend, die dochters van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige jurkjes! Helemaal feestelijk!
    Dat bloemenstofje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee verschillende (mooie) jurken, twee verschillende meiden, maar die samenfoto's onderaan: zo mooi zus-ig staan ze daar! Ik krijg het er warm van. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! In het poseren van je meisjes herken ik jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En wat een plezier in die nieuwe jurken! Cool!

    BeantwoordenVerwijderen