zondag 7 december 2014

Een Giveaway met HAY

Vorige week hielden we voor onze webshop een fotoshoot.
We waren daarvoor te gast bij designwinkel HAY in Antwerpen. Zo gezellig dat het was! We genoten van de mooie spullen, de comfortabele zetels en de mooie kleuren. 

Ik maakte twee jurkjes uit het boek Stof-voor-Durf-het-Zelvers 2.
De pasvorm was heel goed, ik moest niets aanpassen. Voor de oudste, die nu 7,5 jaar is, maakte ik maat 122 en voor de jongste, die ruim 5jaar is, maakte ik maat 116. 


De leuke kousenbroeken vond ik trouwens bij Kousen & Karton. Een hele fijne webshop met meer dan kousen alleen.


En wat was ik blij dat Eva, MarteEleonore, Wim, Nora, Frieda, mijn kinderen en natuurlijk mijn liefste Stijn ;-) er ook bij waren! Iedereen had zo zijn best gedaan en dat doet deugd. 

 

Marte tekende zelf het patroon van haar Louisa dress. Een volwassen versie van de populaire mini-versie.


Ook Eva tekende haar patronen zelf. Ik sta daar altijd wat van te kijken, zo maar een patroontje tekenen... En ze tekende nog een tweede jurk voor zichzelf. Hou haar blog dus zeker in de gaten :-)


Voor haar dochter Nora maakte Eva de Lotta Skirt en voor de top een patroontje uit Stof-voor-Durf-het-Zevers 2.
Daarnaast ook nog een clutch met fijne pareltjes.... echt een schoontje.


En dan hebben we nog Eleonore. Knap wat ze allemaal maakt. Echt moeilijke dingen waar ik altijd een beetje stil van word. 



Voor zichzelf maakte Eleonore een warme, gevoerde jas van Sewaholic


Voor haar vriend Wim maakte ze een vest van het stoere patroonmerk Thread Theorie
Leuk ook eens een mannenpatroon ertussen te hebben!




De foto's werden genomen door Frieda Van Hauwaert.


En dan nu: de give-away!

We geven twee theedoeken van HAY weg. Het enige dat je moet doen is een berichtje achterlaten in de commentaar van deze blog. Meedoen kan tot woensdag 10 december 23u. Veel succes iedereen!








67 opmerkingen:

  1. wat een leuke foto's allemaal! stuk voor stuk prachtige items en mooie mensen...
    ik doe ook graag mee met de give away :-) zou een leuk verjaardagscadeautje zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke foto's! Wat fijn zeg, zoveel moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie dingen werden gemaakt, leuk ook dat er eens een item voor mannen tussen zit! En ik doe graag mee aan de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moet wel heel leuk zijn, zo'n fotoshoot. Ik zag al het meeste passeren, nu ga ik zeker ook eens piepen bij Eleonore!
    Opruimen in kleur, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superfoto's!
    Ik doe dan ook heel graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die kousenbroekenmadam is ook onze vaste leverancier! (En schoonzus, dat maakt de levering al eens makkelijker. ;-) ) Ik ving hier en daar al een glimp op en moet zeggen: de stukken doen de stoffen stuk voor stuk alle eer aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sewaholic en Thread Theory, twee van mijn favoriete merken. Nu ik de afgewerkte cardigan zie, is het een ferme reminder om die van mijn lief af te werken. Merci voor het duwtje in de rug :-). En voor de mooie foto's én voor de give away natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's, fantastische creatievelingen en wondermooie creaties! Ik kom ogen te kort! En ja, ik doe graag mee met de giveaway! Die theedoeken zullen van pas komen in deze feestmaand.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou wel fulltime in zo een decor kunnen wonen. Count me in voor deze give away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Ik vind het één voor één pareltjes, maar die mannenvest vind ik ongelooflijk waw... (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er gezellig uit en whaw die mannenjas is echt top

    mijn gearriveerde stofjes zijn weer eens wondermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooooo heel knap gedaan! En die handdoeken staan hier op het verlanglijstje ;-) zou een leuke verrassing zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto's en creaties ! Stuk voor stuk toppers. Ik waag graag mijn kans voor de handdoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig, die fotoshoot! Om over de creaties nog maar te zwijgen. Top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. In love with de Louisa voor dames....
    In die theedoekjes, die zouden hier zeker leuk hangen!
    Blog ze nog,
    Els S.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. indrukwekkend al die homemade maaksels allemaal !
    Enne... ik doe mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OOOOHHH voor alle kleren, en ooohh voor de handdoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Opnieuw hele mooie kledij !
    Ik ben fan van Hay en ding dan ook graag mee naar de handdoeken !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gezellige foto's! Hay is ook echt één van mijn favoriete merken.
    Mooie outfits zitten ertussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige stoffen weer !!
    En ook proficiat aan de makers en modellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooie kleren, mooie stofjes, toplocatie en leuke handdoeken! Goed bezig daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha leuk, een give-away. Ik doe mee... en wat een mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wij zijn een heel grote fan van Hay, deze handdoeken zouden dan ook niet misstaan in onze keuken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie handdoeken, deze geven kleur aan de keuken!
    En moet je dus niet in de kast verstoppen...
    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi. En dat moet ook geweldig leuk zijn zo'n fotoshoot voor je eigen shop. En natuurlijk een goed gekozen locatie, dus die handdoeken van Hay wil ik wel winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Great work @ great place!
    Het haakje in de keuken hunkert naar zo'n prachtig silhouet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo'n sjieke handdoeken heb ik nog niet in mijn kast liggen. Daarom doe ik graag mee!
    Leuke shoot trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie foto's, mooie creaties, mooie handdoeken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Knap! ik doe graag mee voor de give-away. Heeft Eleonore toevallig ook een blog? Zo'n mooie creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Thread Theory dus. Mentale nota wordt genomen.
    Maar feitelijk is de heel blog gevuld met moois. Ook de handdoeken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Knap, al bestaan er geen woorden genoeg voor, voor al die mooie dingen die hier getoond worden. De handoeken zouden een mooi geschenkje zijn voor mijn zoon en schoondochter hun nieuwe huisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Amai dat ziet er gezellig uit! En wat een bakken talent daar op die laatste foto! Schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe graag mee voor de mooie prijs van HAY! Supermooie foto's en creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie foto's, mooi kerstcadeautje voor mijn mams. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zo leuk, al dat enthousiasme over Wims vest is echt een opsteker! Hij doet het ding zelf bijna niet meer uit, vooral omdat het stofje zo zalig warm is.
    En die keukenhanddoeken willen wij ook wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooie foto's, geweldige creaties!
    En die theedoeken zie ik wel zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe heel graag mee. Mooi. Was dit weekend nog live in de winkel. Mooie spullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hier wordt een mens instant vrolijk van, van zoveel moois! Mijn naaimachine staat ongeduldig te wachten op wat vrije tijd! :-) En die leuke give-away, daar zeg ik geen nee tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. amai weer allemaal schone dingen te zien hier!!! ik doe graag mee voor die mooie handdoeken
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Nou, mijn theedoeken zijn tot op de draad versleten en vol vlekken die er nooit meer uitgaan, dus dit zou heel welkom zijn!

    Wat een mooie fotoshoot hebben jullie gedaan! Alles is prachtig gemaakt en uiteraard van geweldige stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Behoorlijk jaloers op al dat kunnen. Ik doe graag mee aan de wedstrijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik vind het erg leuk dat jullie foto's van gemaakte kledingstukken bij de stoffen plaatsen, zo krijg je toch een beter idee waarvoor je de stoffen kan gebruiken.
    Omdat ik fan bij van jullie webshop én van Hay doe ik graag mee met de wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuke foto's,toffe modellen,mooie stofjes en nog eens een give away waar ik graag aan mee doe.Zou leuk zijn om deze toffe handdoeken in mijn nieuw appartement te kunnen gebruiken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Je krijgt spontaan zin om zelf aan de slag te gaan door de mooie foto's, de prachtige ontwerpen en de heerlijke stoffen. Maar eerst wacht de afwas:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Helemaal onder de indruk van de creaties van Eleonore! Vooral achteraf, toen bleek dat haar jas gewoonweg zelfgemaakt was (wat ik op het moment zelf niet door had, zo écht ziet hij er uit!). Ik had een fantastische voormiddag, dat wist je al, en ik doe heeeeeel graag mee met de give-away, grote HAY-fan zijnde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik zag de afgelopen week al fantastische creaties op mijn scherm verschijnen. En nu ik ze zo allemaal samen zie, wow!
    En zo een handdoek van Hay, daarvoor maken we graag een plaatsje vrij in de kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Echt wow... Sommige dames volgde ik al, maar Eleonore moet ik aan dat lijstje toevoegen. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Mooie creaties en mooie foto's. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een mooie creaties. Maar als ik heel eerlijk ben, zou ik het liefste zo'n heerlijk rokje voor mezelf kunnen maken. Als die van jou. Maar dat is zeker net weer niet te bestellen, dat patroon. Staat hoog op mijn to do-lijstje. Wollig rokje voor mijzelf.*ik droom nog even heerlijk verder *

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Het zijn prachtige foto's :) ik word er vrolijk van :) en die theedoeken, die lijken me ook wel wat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik doe graag mee, wat een leuke motivatie om de afwas te doen (en dat heb ik nodig!)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Mooie foto's! Graag waag ik ook een kansje want ik ben ook een Hay fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. ooo, mijn lievelingswinkel! ik doe heel graag mee!
    Hele mooie foto's ook! Helemaal fan van die mannenvest, ga ik zeker eens bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Heel leuke foto's, en mooie kleedjes heb je weer gemaakt.! Ik waag ook graag mijn kansje voor de theedoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een mooie foto's! Je zou toch direct achter de naaimachine willen kruipen? Die theedoeken zijn ook erg tof, die mogen hier wel bij de andere theedoeken in de uitzetbak!

    Liefs,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een leuke bende in een heerlijk decor! Ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. super idee om fotoshoot in de HAY winkel te houden. We all love HAY

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Prachtige foto's, prachtige kleuren, prachtige kleren, meer heb ik daar niet over te zeggen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen