zondag 12 juli 2015

Over poseren en sangria


Poseren, ik begin er aan te wennen, maar ik blijf me er toch een beetje ongemakkelijk bij voelen. 

Misschien zie je het een beetje op de (eerste :-) foto's. 




Veel volk was er nog niet, 't was nog vroeg. 


De sangria smaakte goed met dit warme weer. 
Even een sexy pose, we komen in de stemming!


Nog efkes een detail van de stof. 


En ook van de afwerking van de kraag.









't Was weer een leuke fotoshoot, daar bij Beach Boechout. 

Het zwarte kleedje is helemaal mijn ding. Het patroon dat ik gebruikte is de Lina jurk uit La Maison Victor, editie jul/aug 2015. Erg gemakkelijk patroon, klaar in een wip, over het hoofd trekken en klaar. Ik knipte de hals wel wat dieper en de lengte 10 cm korter (ik kwam net toe met een metertje stof voor maat 38). De hals zoomde ik om en stikte ik vast met een zigzag steek. 

Deze en andere stoffen zijn vanaf nu te koop bij MonDepot!

13 opmerkingen:

  1. Die foto's!!! WAUW! En die derde foto, Katelijne, werkelijk, klasse... Ik klik nu door naar de shop... oh noooooo... :-) :-)

    (by the way, de eerste foto had eigenlijk als laatste moeten komen, na al die sangria :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohla, gij diva! Ze doen mij een voor een watertanden, uw foto's! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUPER! Wanneer geef je een workshop poseren? Ik kan da wel gebruiken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw allemaal even mooi zeg!Zowel de foto's als de stofjes,het model en de kleren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ging efkes geen stof meer kopen wegens een te grote voorraad, maar ik ben verliefd op het zwarte jurkje. Bestelling komt er zo aan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaha, zalig, die poses! En by the way… hélemaal verliefd op de maxijurk <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dan weet in en passant ook dat ik dat boekje nog moet gaan halen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toen ik gisteren de zwarte stof bestelde, keek ik naar de patroonsuggestie en naar mijn lmv en naar de foto van het kleedje en dacht al dat er iets niet klopte :-)
    Ik vind de aangepaste versie trouwens veel beter!
    Mooie fotoshoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel schoon, allemaal!
    en ik zie geen onwennig model hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen