zondag 24 januari 2016

Dansrokje

Een mens moet vooruit denken en dus maakte ik alvast een rokje voor de lente. 


Mijn oog viel op het rokje Rachel uit de laatste La Maison Victor.


Het zag er comfortabel uit en daar hou ik van.
Want het leven is meer dan mooi zijn alleen. 
In het leven moet je ook af en toe dansen. 


Of dat nu voor een grote poster in deSingel is of niet.


Het patroon valt wat kort en dat is maar goed ook, want als het langer zou zijn, zou ik me wat plomp voelen. 


In de zijnaad zitten zakken, altijd handig. 


Het patroon moest ik in de taille 6 cm innemen (ik maakte maat 38 en heb ook confectiemaat 38), maar voor de rest is het helemaal in orde. 

Patroon: Rachel Rok, La Maison Victor 
Stof: MonDepot
Foto's: Sylvie, die blonde stoot uit Wilrijk

13 opmerkingen:

  1. Mooi! Korter dan ik voor mezelf zou durven denk ik, maar het staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof rokje en al even toffe foto's. Precies wel meer gedanst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. héél mooi rokje en heel mooi in beeld gebracht/gesprongen!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaaw! Toffe foto's en wat een leuk rokje! Staat je ongelooflijk goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap seg!
    En dan heb ik het niet alleenover de rok!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het rokje geeft je vleugels :-) Knap genaaid, gedanst en gesprongen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat je beeldig, mooie foto's, het patroon doet me wat aan Chardon van Deer & Doe denken, maar de plooien zijn anders

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer super mooie stof en een tof model! Staat je goed! Enkel nog wachten op iets beter weer!
    De foto's zijn ook super! Het modelwerk doe je goed! ☺

    BeantwoordenVerwijderen