maandag 25 januari 2016

Spice up your life

Ik maakte de Veste Michelle van République du Chiffon.
Niet alleen goed voor de garderobe, ook goed om een beetje aan dat Frans te spijkeren. 


Met de kraag en de voering onderaan had ik het wat moeilijk,, maar 't is goed gekomen.


Ik gebruikte een blauwe rekbare polino-voering. Op de foto schijnt die wat door, maar in het echt zie je dat amper. 
Ik hou van blauw.


En de strepen lopen gelukkig ook mooi door, toch altijd even spannend. 
Ik ga dit patroon nog maken, want een vest als deze komt altijd wel van pas :-)

Stof: Mon Depot
Foto's: Sylvie, (nog steeds) die blonde stoot uit Wilrijk


8 opmerkingen:

  1. Ik kocht vorige zomer iets soortgelijks van Scotch en Soda in een outletwinkel. Heel veel gedragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice jong, very nice! (en heel hard gelachen met "die blonde stoot")

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er inderdaad een heerlijk comfortabel vest uit. Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super knap geworden! Lijkt mij een ideale vest naar de lente toe!

    BeantwoordenVerwijderen