woensdag 20 april 2016

Blote benen!

En hop, opeens was het mooi weer. Blote benen dus!
(dat Hannah'tje droeg hier nog even een kousenbroek, maar niet voor lang :-)





Ik trok mijn nieuwe rok aan: de Kristy-rok uit La Maison Victor nov/dec 2015.
Strike a pose, dacht ik zo. 



Voor- en achterkant zijn hetzelfde, geen rits, geen knopen. Enkel een tailleband, een voor- en achterpand en je hebt een rok. 't Leven kan schoon zijn :-)

De stof is hier heel goed voor geschikt! Zalig om mee te werken.



Ik voerde hem met een rekbare, blauwe voering (sorry, geen foto van gemaakt....). Draagt comfortabel op die blote-benen-huid.

Hannah wilde ook wel voor de camera :-)
Ze draagt het eerste rimpelrokje dat ik ooit maakte. 
Makkelijk en weinig werk, aanrader.
Ik gebruikte deze zomerse crêpe van Lucy has a Secret. 



De klauw!


Mama, en nu op de nek!!
Ok kind, klim er maar op.
Oehoe, nee, ik wil eraf, dat is kei hoog jong!



Patroon rok: Kristy-rok, La Maison Victor nov/dec 2015.
Stof rokjes: hier en hier


5 opmerkingen:

  1. Haha, zoveel plezier in een paar foto's! En dat poseren jong, dat gaat u nogal af!

    Die Kirsty-rok is een geweldig patroon, zo mooi en zo gemakkelijk. Ik wil mezelf ook nog eens eentje maken, in effen zwart om een gekochte (en versleten) rechte rok mee te vervangen. En dat bloesje: schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe foto's! En het is nog echt goed gelukt ook! Knap materiaal showen jullie hier...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha heerlijke foto's en mooie creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig hoe jij op blote voeten poseert alsof je hakken zou dragen; ik doe dat ook altijd voor de winkelspiegel! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen