zondag 22 januari 2017

Grote prints


Stof met grote prints, da's helemaal mijn ding.






Een extra uitdaging is het om de print om de juiste plaats te krijgen. 
Waar het wit, waar het blauw.

Geen zoom, want het is neopreen. Handig!




Ik maakte de Tulla jurk uit La Maison Victor mei-juni 2015.
Ik liet de kapmouwen weg en ook hier: geen zoom.
Je kan er ook een trui over dragen, dan heb je een rokje :-) 




Een makkelijk jurkje dat snel klaar is en veel voldoening geeft!

Stof: Hier
Patroon: La Maison Victor mei-juni 2015
Trui: Hello Simone

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan! Print komt volledig tot zijn recht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stof komt zo inderdaad volledig tot zijn recht! schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij delen dezelfde liefde voor prints :)
    wat een schoon kleedje: opnieuw een toppertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben helemaal verkocht! Zo mooi! Jammer dat ik af en toe keuzes moet maken in stofshoppen :)

    BeantwoordenVerwijderen