maandag 2 januari 2017

Tilly and the Buttons


Een patroon van Tilly and the Buttons wilde ik wel eens proberen.
In haar boek staan heel eenvoudige patronen die snel klaar zijn.


Ik koos voor het A-lijn rokje.
Aanpassend in de taille en breder aan heupen.
That's my cup of tea :-)





Erg goed aan dit patroon vind ik, is ingewerkte neep in de rug. Oppervlakkig gezien valt dat niet op, maar de naad aan middenachter buigt wat naar binnen op het patroon.
Hierdoor maakt de rok een kromming over de billen.
Het patroon is zonder voering, maar ik voegde die wel toe.

De stof die ik voor de rok gebruikte is een stretchfluweel uit de collectie van Lucy has a Secret.


 De blouse komt van het hippe, coole, en gloednieuwe Mon Col.
Eva Juchtmans lanceerde recent haar eerste collectie: blouses met afneembare kraagjes in verschillende stijlen en kleuren. Voor iedere gelegenheid een ander kraagje. Heel tof, heel draagbaar.



2 opmerkingen:

  1. Zo tof die afneembare kraagjes! Staat je heel mooi in combi met het fluweel, klasse.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, die rok, zo stijlvol. Echt geslaagd ook in combinatie met die blouse!

    BeantwoordenVerwijderen